Iubirea de mama

Posted: Ianuarie 31, 2012 in metafore

Este istoria unui tânar dintr-un sat care s-a îndragostit de o femeie care locuia într-un sat învecinat. Dragostea lui pentru ea era sinceră și i-a cerut mâna în căsatorie. Dar fata nu simțea nicio afecțiune pentru el, ci doar îi exploata sentimentele în propriul avantaj. Așa că a început să se joace cu el, cerându-i din ce în ce mai multe dovezi că o iubește.

În cele din urmă, după ce și-a epuizat toate intrigile, a cerut ceva de neimaginat. A spus: ”Dacă mă iubești cu adevărat, vreau să mă asigur că îmi porți o dragoste în care nu încape nicio rivalitate. Ca să-mi dovedești lucrul acesta, îți cer să o ucizi pe mama ta și să-mi aduci inima ei ca un semn al victoriei mele, ca o dovadă că mă iubești pe mine mai mult decat pe ea”. Tânărul a fost îndurerat și derutat vreme de mai multe săptămâni din cauza a ceea ce avea de facut. Dar incapabil să facă față ”pierderii” care îl amenința, a gasit-o odată pe mama lui singură și, într-un acces de nebunie, a ucis-o și i-a scos inima din piept.Apoi a început să alerge cât a putut de repede ca să-și prezinte trofeul în fața iubitei, fugind în același timp și de sentimentul vinovăției care îl tortura. Pe când fugea el astfel printr-o padure deasă, s-a împiedicat și a căzut, și inima mamei i-a sărit din mână. După ce s-a ridicat în picioare, a început să o caute frenetic prin tufișuri. În sfârșit a găsit-o, a cules-o de jos și pe când își scutura genunchii de praf, din inimă a ieșit o voce care l-a întrebat: Fiule, ești rănit?…Fiule ești rănit?!”

Lasă un răspuns

