Cats In The Cradle-Harry Chapin

Posted: Ianuarie 31, 2012 in metafore
Copilul meu a sosit abia ieri
A venit pe lume in cel mai obisnuit mod.
Dar eu am avut avioane de prins, facturi de platit,
Asa ca a invatat sa umble pe cand eu eram departe.
A stiut sa vorbeasca inainte ca eu sa-mi dau seama, si cand a crescut
Mi-a spus „voi fi ca tine ,Tata”
Stii ca voi fi ca tine.

Fiul meu a implinit ieri zece ani.
Mi-a spus: Multumesc pentru minge , Tata;
Hai sa ne jucam cu ea.
Invata-ma sa fac o pasa reusita”
Eu i-am spus :Nu, nu astazi,Acum am multe de facut”
Si el a raspuns: Nu-i nimic”
A plecat de linga mine, pe buze cu vesnecul lui zambet
Care spunea: Voi fi exact ca el, da
Stiu ca voi fi ca el…”

A venit de la colegiu chiar ieri,
un om in toata firea, trebuie sa recunosc.
„Fiule, sunt mandru de tine, poti sa te asezi putin?”
A clatinat din cap si mi-a raspuns cu un zambet:
Ceea ce doresc de fapt, Tata,
Este sa-mi imprumuti cheile de la masina
Vorbim mai tarziu-mi le dai te rog?”

M-am pensionat demult si fiul meu a plecat de acasa.
L-am sunat chiar ieri
Si i-am spus :”Mi-as dori sa te vad, daca se poate”
El mi-a raspuns:Mi-ar placea si mie, Tata,
Daca voi putea gasi putin timp liber.
Dar noua mea slujba imi ocupa tot timpul si copiii au gripa,
Ma bucur totusi ca am vorbit cu tine, Tata,
Imi place intodeauna sa vorbesc cu tine.”

Si dupa ce am inchis telefonul
Mi-am dat seama
Ca a devenit exact ca mine.
Fiul meu era intocmai ca mine.

Lasă un răspuns

