Arhivă pentru ianuarie 25, 2012

The true

Posted: ianuarie 25, 2012 in metafore
Intr-o lume a Haosului plasmuita din fantezi si impostura, cum as putea eu sau altcineva sa inoate plin de placere? Cum as putea vedea dincolo de aparente, creonand in tus propri-am zare daca nu imaginadu-mi si apoi transpunand totulul pe un suport care poate fi perceput cu ochii? Shakespeare spunea ca lumea-i un teatru, dar cum pot eu sa imi scot haina de spectacol, sa imi spal machiajul, sa ma ridic si sa inchid declansatorul de fier de la luminile scenei, sa amutesc efectele sonore si sa abandontez SCENA? Sa ma trezesc intr-o zi si sa privesc cum soarele rasare pe Sunset Boulevard si apune peste Forest Lawn?
Da stiu ca pe scena lumi pot gasi „recuzita”, dar pot gasi linistea intr-o discoteca, iubirea intr-un bar de striptease? Pot sa citesc adevarul de pe un promter? pot sa-l surprind in ecranele gigantice din cinematografe, sau in acordurile melodiilor de la radio? Pot sa il vad in breaknews televiziunilor sau in zumzetul autostrazilor? Nu in vantul care eroteaza munti, nu in cutremurul care despica pamantul si nici in focul ce se iveste dupa el. Nu , ci intr-o voce firava abia auzita.Nu in suieratul sirenelor, nu in tunetul tromboanelor si tobelor, nici in huruitul avioanelor. Mereu doar in acea voce firava, aevea auzita- numai de ar auzi-o cineva.

Principiu

Posted: ianuarie 25, 2012 in metafore

Principiul e simplu “ acum e deschisa peste cateva momente e inchisa”. Ar fi mult mai simplu si nu ar afecta circuitul cu caderi de tensiune.

Pentru mine esti doar mingaieri si bucurii

Pentru mine esti zambetul de copil

Pentru mine esti clipa de fericire absoluta

Pentru mine esti curcubeul dupa o zi de ploaie

Pentru mine esti o toamna plina de culoare

Pentru mine esti motivul de progres

Pentru mine esti plaja din acea vara

Pentru mine esti danganitul unei clopotnite vechi

Pentru mine esti nesfarsitele campuri de flori

Pentru mine esti diferenta dintre adunare si scadere

Pentru mine esti ADN-ul( T+A sau A+T doar asa se pot combina)

Pentru mine esti Edenul plin de pace.

Poate un cuvant ce l-am spus fara rost te-a suparat, Cum sa uiti tot ce-a fost? Te-astept sa vii la mine iar ca alta dat’ Din priviri sa-mi spui ca norul negru ai alungat. Vino la mine, sunt inca aici… Mai cred ca nu te-am pierdut Cand apare un nor ce-i trecator in viata ta Si ti-a-ntunecat pentru o clipa dragostea, Ridica-ti fruntea, e soarele sus, Iubirea noastra nu are apus.