foaia neterminata

Posted: Octombrie 12, 2008 in metafore, metafore de duh, testamentul meu, Uncategorized, versuri, video

Alfie spunea ca filosofia de viata a europenilor insumeaza doua lucruri vinul si femeile, ordinea poate fi si inversa. pentru un barbat nu conteazã decât F.T.C.. va las pe voi sa decriptati 😉

…dupa veacuri de gandire care au insumat vro cinci minute m-am intrebat in ce orase mi-ar placea sa traiesc. bucurestiul devine insuportabil pe zi ce trece. e frumos in weekend-urile senine pana la ora 11. pe arterele principale se circula mai bine fata de restul saptamani in rest e un cosmar…sa ma intorc la ideea  de la inceput si as da cinci nume.sunt mult mai multe dar din lipsa de timp ma voi opri la bora bora( nu e tocmai un oras dar imi place mult locul), sant petersburg, tokio , barcelona, new york.

ma gandesc ca am trei carti cumparate si nu le-am citit. cred ca ar trebui ca sa iau maine una cu mine. asa sa ma imprietenesc cu ea si la un moment dat sa ne fie dor unu de altul. tot maine ma gandeam sa transform dorul de tine in ceva real.

imi era dor de  blog daca pot spune asa. la un moment dat mi-am promis ca voi scrie o carte pana la 30 de ani.

iti place cand auzi NU? nici mie. dar trebuie sa il invat. apropo o sa tac si o sa ma uit la tine mai des. imi plac clipele cand lumina se joaca pe fata ta si pot sa ma bucur de chipul tau.

Comentarii
  1. Dorrra spune:

    M-ai provocat!M-ai provocat intotdeauna,poate nu ti-am spus asta.De aici si departarea scursa intre noi.Dar..pt k nu suport sa nu raspund provocarii ti-am aruncat manusa cand nici nu te-asteptai.Era cat pe-aci sa te ucid.Tintesc bine de la departare!Dar te-ai apropiat prea mult si la un moment dat..te-am recunoscut!Nu-mi venea sa cred!!Era sa te ucid!Te-au salvat culorile ochilor tai…
    Si pt ca de-atunci incerc in fiecare zi sa descopar lumea de dincolo,te privesc.Te privesc si tac.Imi plimb privirea peste chipul tau ca si cum as citi o carte..sorb fiecare zambet.

  2. Dorrra spune:

    Incercand sa-ti recunosc chipul printre atatea umbre „foaia neterminata”ma ajuta sa decriptez cate ceva din tainele misterului ce subzista in tine.Nu ma interesaza cuvintele,nu ma atrag rimele,nu caut frumusetea metaforelor…te descopar pe tine.
    Descopar un tot tridimensionat.Uzand textul:”gura vorbeste din prisosul inimii”,as putea gasi trei lucruri care iti stau la capatai,trei lucruri fara de care nu poti trai si in acelasi timp trei lucruri care iti traseaza cursul vietii.Universul,Cuvintele si Ea…
    Universul..tot ceea ce te inconjoara,iti atrage atentia prin cele mai superbe si sofisticate locuri.Sant Petersburg si Bora Bora..dimensiuni diametral opuse prin tot ceea ce sunt ele definite le unesti tu intr-un singur punct:dorinta ta.Dorinta ta de a fi acolo de a te bucura de ele,de a le descoperi.Asta e lucrul ce uneste doua dimensiuni opuse:o vointa straina lor.Imi vine in minte un cuvant,dar risc sa fiu una dintre „ele”.Asa dar complexitatea prin care as vrea sa te caracterizez o sa o definesc prin extremism.Cuvant dur daca nu il privesti din prisma celor spuse mai sus.
    Cuvintele…cantece ale sirenelor ce iti vrajesc simturile,imaginatia,trairile..ele cele care te ridica si te cooara..ele ,prin care te descoperi…ele prin care se nasc toate.Cuvintele insiruite frumos intr-o carte iti deschid un alt univers.
    Ea…in final, k orice lucru bun ce incununeaza opera.Ea,fara de care tu nu mai esti tu;ea, pe care o porti cu tine mereu si in care te regasesti.
    Ai suflet de visator,privirea nu ti-o pot ingradi in cuvinte,atingerea ti-o gasesc duioasa,visele nu ti le cunosc,pasesc langa tine,cu tine,cerul e-albastru deasupra si toamna ne-nvaluie.

Lasă un răspuns

