eu in oglinda cu ue

Posted: Octombrie 3, 2008 in metafore, metafore de duh, testamentul meu, Uncategorized, versuri, video

nu stiu cum ma percepeti voi pe mine, nu stiu cum arat eu in fata voastra, dar mie mi se pare ca sunt un baiat care se plimba, descopera, se joaca, pe malul marii. uneori  se distreaza cautand din timp in timp pietricele din ce in ce mai  colorate sau poate  o scoica mov , pe care o duc la ureche,  in timp ce marele ocean al cunoasteri se intinde necunoscut in fata mea

Comentarii
  1. everdene spune:

    Tu esti Tu. Ce mai conteaza cum te vad altii? In plus…stii ca sunt pietre pe care, atunci cand lea rucni in apa, fac mai mult de un singur cerc? Cauta’te mai bine…Te vei gasi candva…

  2. Dorrra spune:

    Nu stiu cum te percep altii pe tine,nu stiu cum arati tu in fata lor,dar mie mi se pare ca esti un baiat care alearga impiedicandu-se si rupandu-si pantalonii in genunchi,ridicandu-se zambind cu inocenta aceea pe care numai tu esti in stare s-o ai;un baiat care-si face barba din vata de zahar facand-o pe-a Mos Craciun intr-o zi de toamna prin Brasov;un baiat care descopera..si de uimit ce ramane in fata descoperirii lui se pierde intr-atat incat..lesina:),se joaca pe muchie de cutit.Uneori se distreaza cautand din timp in timp pietricele din ce in ce mai colorate si le ingite..crezand ca-s bomboane.
    Nu stiu cum te percep altii pe tine,nu stiu cum arati tu in fata lor,dar mie mi se pare ca esti un cautator de aur.

Lasă un răspuns

