siguranta

Posted: Septembrie 17, 2008 in metafore, metafore de duh, testamentul meu, Uncategorized, versuri, video

trecusera 7 ani.daca ar fi sa calculez asta ar insemna 84 de luni sau 30660 zile sau 735840 ore.pentru o mama a carui copil a disparut e dor un numar. si mult prea multe clipe de asteptare in care timpul are alte coordonate si alte valori.intr-o zi era in casa ei in vizita. o priveam cum isi face de lucru prin casa si am indraznit sa o intreb.

-daca ai avea de ales intre a stii ca copilul tau disparut acum 7 ani traiesti si e fericit,realizat, dar tu nu vei stii nimic despre el tot restul vietii si a afla peste  4 luni ca este mort ce ai alege?
-7 ani…4 luni as alege si urma o lunga tacere apasatoare  as vrea sa stiu…

morala: intodeauna vrem sa stim!

Comentarii
  1. ela grotaa spune:

    si eu am vrut sa stiu si am aflat, iar de atunci, as dori sa nu fi intrebat niciodata, ca din ochii mei sa nu se fi nascut marea…de durere.

    dar mamele sufera mereu mai mult.si intrebarea inevitabila: cum rezista?

  2. cornel spune:

    pe moment am crezut ca exprimandu-ma in „metafore” nu vei intelege. m-am inselat.
    uneori ai de a ales intre a ti se confirma niste certitudine si a infrunta situatia. ambele sunt rele. dar ce alegi sa auzi sa vezi cu ochi tai sau sa ramai cu imaginile frumoase traite impreuna?

Lasă un răspuns

