more i see you

Posted: Februarie 17, 2008 in metafore, metafore de duh, testamentul meu, Uncategorized, versuri, video

La marginea unei balustrade ne-am intalnit. Undeva unde se termina marea si incepeau umbrele noastre.sfarsitul fusese demult…Planurile pe care le-am avut  s-au risipit. Nu mai aveam atunci decat certuri, tipete si lacrimi.Nici unu nu a mai suportat si incet am realizat ca nimic nu mai e de partea noastra. Basmul noastru mergea prost. Mergea mai prost decat un film ales de tine.A trebuit sa reucunoastem ca excelenta noastra poveste nu mai are nici un motiv sa continue. Eu am fost cel care te-a dezamagit tu cea care m-a parasit. Toti fac greseli dar noi am facut ceva ce nu putem repara nicicum.

Ne-am intalnit dupa cativa ani buni. Din intamplare…cine stie? Venise prin transfer  si lucram in acelasi departament. Nu stiam ca isi alesese aceasta meserie. Ma blocasem. Toata lada cu amintiri se „rasturnase” atunci in cap. Credeam ca nu ma mai poate afecta cu nimic prezenta ei. Am  invitat-o la o cafenea.

-Iti place?am intrebat-o

– Mda, fantastic.

– Stiam cã o sã-ti placã. E foarte frumos. Aproape groaznic!

-Am gresit, …am gresit, la început.

-La început de tot sau acum cand ne-am revazut? ma interoga ea.

-Nu stiu cum de mã mai pot purta normal în prezenta ta…decât dacã…decât dacã scap de povara asta…de povara asta care o port de ani de zile.

-Povara asta poartã numele meu?…

-Te-am urât, multã vreme.Cu pasiune.Urã. Din aceea purã.Dacã te întâlneam în perioada albastrã, nu stiu ce fãceam.

– Stiu cã te-am rãnit.

– Rãnit?!!

-Mi-ai rupt picioarele.Când m-ai pãrãsit, m-ai sfâsiat.

-N-aveai nici un motiv sã te simti astfel. Chiar tu ai lãsat lucrurile sã curgã.

– Încã mã simt trãdat.Si nebun de furie.

Credeam cã am depãsit momentul.Cã am depãsit ura…dar n-am putut ignora dragostea ce ti-o port.În prima zi în care te-am revazut…Am auzit acel sunet straniu.Îmi bãtea inima din nou.Te-am privit si m-am cutremurat.(…)

Ne vedeam din nou.Era casatorita.

Afara ploua de parca ingeri faceau dus.Ma uitam pe geamul de la birou cum apa se scurge.Ma gandeam din nou la ea, dar cu alti ochi.Sunetul telefonului ma trezise din visare.Am auzit doar atat: si-a cerut transferul. La cateva secunde a intrat navalnic in birou si a zis doar atat:Salut.

– „Salut”?

Salut”? Ar trebui sã folosesti o baghetã magicã pentru a gãsi un „salut” în mine.

Faptul ca isi ceruse transferul ma luase pe nepregatite .

– Nu as fi plecat pe furis, imi spuse ea.

Ai mai fãcut-o.Ultima datã pare sã fi fost un antrenament pentru acum.

-Ce ii vei spune lui?

Adevarul!Nu pot sta aici cu tine, cu mine asa cum suntem acum.Atunci cand am fost impreuna am invatat un lucru m-ai spus „fii tu însuti”. Nu pot trai in minciuna asta.

Din întâmplare, te iubesc.Ce pot sã fac?

-Si eu te iubesc!

Era o vreme când nu iti puteam cere sa te casatoresti cu mine…Dar aia a fost, acum e altfel!

-Ce?Uitã-te la tine.Uite unde esti! Te auzi vorbind?

– Nu, ce am pierdut?

-Singura situatie de care îmi pasã este aceea în care…doi oameni nu pot trãi unul fãrã celãlalt.Munca ta va fi singurul lucru important din viata ta.Asa e corect!Asa trebuie sã fie.Esti talentat.Nu vreau sã mai fiu pe locul doi.Vreau sã am prioritate.

-Esti inteligentã.Uneori.

– Îmi faci un serviciu?

– Da.

-Dacã întreabã cineva, eu te-am pãrãsit, da?

-Ador modul în care dã buzna în viata mea din timp în timp… Si asta pentru a practica putinã chirurgie pe cord deschis .

– Trebuie sã fie dificil ? , ma intreba colegul de tenis.

-Voi supravietui.

-Într-un fel, nu-mi pare rãu cã a plecat din nou.Problema e cã nu pleacã niciodatã întru totul.

Lasă un răspuns

