If Tomorow Never Comes

Posted: Ianuarie 11, 2008 in metafore, metafore de duh, testamentul meu, Uncategorized, versuri, video

Totul va fi bine…chiar de mâine!..
i-am spus si am plecat, de fapt mint am vrut sa ii spun , dar ea dormea si nu am vrut sa o trezesc.
am iesit in strada si cred ca ar fi bine ca ea sa fi stiu aceste ganduri:

Acum ma gandesc că randurile astea mi-ar fi placut sa ti le spun. Sã nu plângi…Nu merita să vãrsa nici o lacrimã…
Când te vei trezi…”eu tot voi fi aici”…
Când te vei trezi, ne vom lupta cu frica.

unde sunt? unde am fost mereu. osciland intre dragoste si nepasare intre lasitate si curaj intre cer si necredinta.

Mai trebuie sa stii ca acum, da acum…
îmi voi lua inima înapoi.
Tu o sa arunci pozele pe jos incercand ca prin revolta ta sa fi luata in seama …poate de Cer?!.

Poate vom scãpa de amintiri…
e greu uneori sa le porti…

Am plâns îngrozitor
chiar si acum plângi, asa imi imaginez de aici din fata masini care ma va zdrobi, in ultimele mim de secunda; care parca sunt veacuri…

Felul cum mã iubesti…
mi-a oprit toate lacrimile de frustrare ca aceste cuvinte nu ti le-am spus niciodata!

Doar putin timp
era tot ne trebuia…
Doar putin timp,
ca sã înteleg, ca sa intelegi ca te iubesc.

te iubesc de când te-am întâlnit…
dar nu mi-am permis
s-o simt cu adevãrat pânã azi.
Mereu am gândit în avans.
Luam decizii din teamã.
Astãzi, din ce
am învãtat de la tine…
fiecare alegere a fost diferitã,
iar viata mi s-a schimbat complet.
si am învãtat cã dacã faci asta,
îti trãiesti viata din plin.
Nu conteazã dacã mai ai
5 minute sau 50 de ani.
Iubito, dacã nu erai tu…
n-as fi cunoscut deloc dragostea.

Îti multumesc cã esti persoana care
m-a învãtat ce înseamnã sã iubesti.

si sa fi iubită!

Comentarii
  1. reb3lle21 spune:

    Fiecare cuvant, naste alte cuvinte. Ce frumos ai scris… 🙂 Profund, curat si deplin….

Lasă un răspuns

