Solo de luna (fragmente)

Posted: Decembrie 9, 2007 in metafore, metafore de duh, testamentul meu, Uncategorized, versuri, video

Fumez, cu fata-n sus, singurel,

Pe imperiala diligentei. Viteza,

Carapacea mi se zdruncina, dar sufletul meu

danseaza

Ca un Ariel:

Nici dulceag, nici acrisor, frumosul meu suflet

danseaza.

O, coaste si drumuri!, O , rape si fumuri!

Asadar, frumosule suflet, cum stam?

Sa recapitulam.

Ne iubim ca doi nebuni de legat,

Si ne-am despartit fara-o  vorba. In fine.

Un plictis ma tinea exilat,

Un plictis ce-mi venea din toate. Prea bine.

Ochii ei ziceau ” Intelegi?” foarte des.

„Pentru ce nu intelegi?”, ma-ntrebau fara glas.

Dar nici unul nu voia sa faca primul pas,

Prea voiam sa cadem in genunchi impreuna 

(Ati inteles, nu-i asa?)

Pe unde-o fi la ora asta ea?

Poate ca plange usor….

Pe unde-o fi la ora asta ea?

Ah, ai macar grija de tine, te implor! […]

Iar dupa ce ani vor fi trecut,

Si fiecare va fi mai aspru cu sine,

Adesea, parca ma vad si pe mine ,

O sa ne spunem” De-as fi stiut…”

Dar, chiar casatorindu-ne,

N-am fi spus cumva cateodata

„De-as fi stiu, de-as fi stiu….”?

O , intalnire blestemata!

o, suflet al meu oricum osandit!

Am gresit.

Maniaci de fericire,

Ce vom face acum?…Eu

Cu sufletul meu, Ea cu tineretea ei ispitita? […}

Comentarii
  1. […] Citeste Aici mai multe detalii pe sursa originala a artricolului… […]

Lasă un răspuns

