Dorian Gray

Posted: Decembrie 5, 2007 in metafore, metafore de duh, testamentul meu, Uncategorized, versuri, video

   

    Azi mi-ar placea sa am un portret ca al lui Dorian Gray, care sa reflecte toate durerile si suferintele prin care trec  ce s-ar mai fi uratit de duminica seara pana acum…
Nu am un astfel de portret. Dar m-am dus sa ma privesc in oglinda dintr-un estetism al durerii. Citeam cartea, o adevarata capodopera la început era circumspect din cauza unor idei despre frumuseţe versus inteligenţă, care dădeau câştig de cauză celei dintâi, dar apoi am prins ideea moralizatoare a autorului şi mi-am revenit. În roman e vorba despre perfecţiunea frumuseţii care ascunde, de multe ori, suflete putrezite şi minţi bolnave. Dorian Gray este un dandy englez, un narcisist obsedat de propria-i frumuseţe fizică, ce caută plăcere şi fuge de responsabilitate şi vicii.

    o intrebare, puterea moralitatii: ti se pare corect? De fapt, daca ai avea si tu un portret ca al lui Dorian Gray, cum ar arata acum?

in seara asta am avut placerea sa m-am intalnit cu fata cea mai frumoasa din facultate. va place angelina jolie? e si mie 😉

Lasă un răspuns

