unfaithful?

Posted: Noiembrie 22, 2007 in metafore, metafore de duh, testamentul meu, Uncategorized, versuri, video

am o relatie de 4 ani.ce ar putea schimba doi omenii care se trezeste dimineata se spala pe dinti isi beau cafeau impreuna , schimba cateva cuvinte nu se mai saruta fiindca se grabesc ca fiecare sa ajunga la serviciu unde stau 10 ore, ajung apoi acasa zapeaza printre canalele tv timp de cateva ore si daca nu fac dragoste se culca mormaind printre dinti un noapte buna?

(un prieten imi spunea ca situatia asta e curvaraseala .la intrebarea de mai sus asi spune ca …ori un mare soc ori o mare dragoste.naspa variante, sau nu.)

ma intalnesc intr-o zi cu si vorbim intre doua inghitituri de cafea despre viata mea si a lui, cea de toate zilele. te vezi casatorit cu ea? am ramas cateva momente pe ganduri…ce sa ii spun? ca inca o visez pe fosta, daor nu am bolanzat. ca sa evit raspunsul il intreb la tine cum e? stii… am intalnit in Queen Pub acum 6 saptamina o tipa.. are 19 ani e frumoasa si e inocenta, imi place la nebunie timpul petrecut alaturi de ea. pana acum am crezut ca traiesc, dar de fapt ceea ce traiam era o MARE MINCIUNA, iar marele avantaj era ca era comoda viata mea. acum pot spune ca traiesc! Daca paan acum ceva timp imi placea situatia asta acum nici nu stiu ce vreau . O vreau sa fiu cu actuala? Vreau cu… .aceasta e doar un refugiu? NU le pot avea pe amindoua?

Comentarii
  1. everdene spune:

    Schimba intrebarile….raspunsurile oricum nu incearca sa le schimbi ca is tot alea…

  2. malina spune:

    superba fotogarfia din banner!

    cat despre postul de fata, in momentul in care ai inceput sa iti pui astfel de intrebari, de fapt nici nu mai ai nevoie de raspunsuri.

Lasă un răspuns

