focus

Posted: Noiembrie 20, 2007 in metafore, metafore de duh, testamentul meu, Uncategorized, versuri, video

TE IUBESC! imi spuse fara sa ii cer acest lucru si fara sa o intreb ce intelge prin asta. trecuse doua saptamani de cat eram impreuna. imi era draga. parul ca abanosul si o privire inteligenta intr-un albastru celest.

intr-o zi m-a intreba : Esti fericit ? sinapsele imi ardeau… mi-am zise in sinea mea: ce e aia fericit? sunt ok… Am afisat un zambet prin care am incercat sa disimulez si am sarutat-o usor pe frunte.

Comentarii
  1. Raluca spune:

    Super. 🙂 Bine ai venit in lumea bloggerilor. Spor pe mai departe!
    PS: Scrii fain.

Lasă un răspuns

