despre pante si amintiri

Posted: Noiembrie 19, 2007 in metafore, metafore de duh, testamentul meu, Uncategorized, versuri, video

aş vrea să scriu ceva dureros de simplu şi de frumos-Hobitul

        o noua zi cu ploii si iubire. iubire si ploiile sunt cam antagonice dar ambele sunt panta rei. iti spuneam Lorelai -stii ce avem noi in comun ? amintiri scrise cu creta pe asfalt…nu as vrea sa te las… Am tras aer in piept ca si cum asi trage cu sete  dintr-o tigara si am continuat : am impachetat si  am pus in valiza asta ponosita toate visele, iluziile, desiluziile, deziluziile si o parte de Cer. te iubeam Lorelai! as putea pleca fara sa spun nimic, dar linga tine am invatat sa fiu iubit si sa iubesc…sa fiu eu. voi fi mereu al tau chiar de nu ai sa fi a mea, iti promit ca ma voi ruga sa iti mearga bine!

Pe o bucata de hartie ingalbenita citeam cateva randuri scrise intr-un colt: Foloseste-ti mintea si timpul, iar sansele unice fructifica-le!

De unde sa stiu ca aceasta a fost o sansa unica? Si ce insemna unica? Adica unica, unica? Si ce, eu de cand cred in sanse?

M-au trezit clopotele. Eram infasurat ca o mumie intre cersafuri, prizonier. am aprins veioza de pe noptiera si m-am uitat prin camera. era goala. Am închis ochii. Şi mi-am amintit de ziua în care si ea şi-a pus toate visele într-o valiză şi-a plecat. Avea cu ea doar visele …ascunse în valiza cea veche, imi lasase amintirile.

Comentarii
  1. Amelya;) spune:

    Asta e super faina:):*

Lasă un răspuns

