umbre amare

Posted: Noiembrie 18, 2007 in metafore, metafore de duh, testamentul meu, Uncategorized, versuri, video

  –Scuze ca am intarziatat atata timp… Trecusera doua saptamini si eram cu capul in nisip asteptand ca furtuna sa treaca. Poate, poate o sa scap si de data asta, promitandu-mi ca daca scap cu bine, data viitoare deschid mai bine ochi. Cand am iesit din casa imi cazusera ochi pe ceva care era scris bine , dar care mai tarziu se dovedise ca un testament. „unele amintiri sunt ca flacarile: ard in suflet si se sting si ele, iar in urma lor ramane, nedorita si umila, cenusa… as vrea sa strang cenusa pana ce nu va bate vantul si pana ce nu o va imprastia in uitare Am sa strang cenusa si am sa-mi fac o clepsidra, sa masor cu ea netrecerea timpului. Unele amintiri sunt ca cenusa „ Nu prea reusesc sa mentin o relatie( mi-am inceput eu expozitiunea) la acealsi nivel un timp indelungat, obosesc.Relatia asta te oboseste?!  M-am uitat la ea si am zambit complice.  Mie nu imi place ceea ce traim impreuna fara angajamente fara responsabilitati, unde lipseste responsabilitatea, fericirea nu isi va face cuibAm zambit sigur pe mine facand-o sa creada ca sunt empatic.Tu de cand ai devenit si filosoafa?? am intrebat-o ironic. Stii prea bine ca tin la tine, poate prea mult si acest PREA MULT ma face sa ma gandesc si la alte lucruri. adica? Te rog sa inchizi ochi si sa imi spui ce vezi din noi dincolo de ziua de maine? …Se uita la mine cum nu s-a uitat niciodata, neintelgand o iota din ce ii turuian si nici eu necrezand in totalitate ceea ce spuneam, doar ca la momentul acela credeam ca ii fac, ne facem un MARE BINE. asi fi vrut sa fie mai simplu. sa inteleaga ca in povestea asta nu am intrat cu picioarele de praf, dar ca s-a cam terminat. pentru mine era simplu, pentru noi era complicat. 

    Tie cuvintele < Te iubesc> iti mai spun ceva?  Gandurile imi erau in alta parte. Vroiam sa inchei repede afacerea asta. Paradoxal in business negoceam mai acerb. Acum eram dispus sa platesc  cu cecuri in alb, doar, doar  va intelege ca  e mai bine asa.

…………………………………………………………………………….. 

    Peste cativa ani buni acultam melodia „Nu am chef azi”. Era ca un gong care suna groaznic…dar groaznic!. Acum peste ani imi aduc aminte de vorbele alea despre amintiri…idioti mai suntem uneori! de ce cand suntem sigur ca suntem iubiti nu ne intereseaza, iar cand „iubirea” acea nu ne este accesibila am fi dispusi sa cutreieram lumea’ntreaga?

PS: idioti mai suntem…

Lasă un răspuns

